Aragonés aposta per la sorpresa

El tècnic espera poder «agafar el Barcelona confiat i puntuar»

TW
0


El Mallorca necessita guanyar, sigui l'escenari que sigui. Aquest és el missatge que va transmetre ahir Luis Aragonés, qui tot i ser conscient de la dificultat de derrotar un FC Barcelona que «es troba en un moment dolç», assegurà que «hem de sortir a guanyar».

A diferència dels blaugranes, el Mallorca no està en un bon moment de forma. No obstant això, a l'igual que ja féu Nadal dijous, el tècnic declarà ahir que «mai no se sap quan és el millor moment per jugar enfront del Barcelona», ja que l'equip acostuma a reaccionar davant els 'pesos pesants' de la Lliga. De fet, i com recordà el mateix Aragonés, «no seria la primera vegada que aconseguim una victòria al Camp Nou. Hem de jugar tan bé com sigui possible les nostres cartes, a veure si els agafam confiats i puntuam».

Luis Aragonés té clar que per fer-ho s'ha d'estar més que mai concentrat en defensa, perquè «al davant tindrem Ronaldinho, un futbolista impredectible a qui haurem de vigilar de molt a prop i especialment en posicions pròximes a la nostra àrea, on és molt difícil d'aturar».

Després de jugar a Barcelona, el Mallorca es desplaçarà fins a Newcastle per disputar el matx d'anada dels vuitens de final de la Copa de la UEFA; posteriorment s'enfrontarà a la Lliga amb el Deportivo. A Aragonés, emperò, ara no li preocupa el calendari perquè «nosaltres pensam partit a partit, que és el que ens interessa, i més sent conscients que el Barcelona es troba en un bon moment».

Pel tècnic madrileny, la bona ratxa dels blaugranes no és casualitat, sinó que «no trobaven el 'feeling' i la manera de jugar; potser l'entrada de Davids li ha donat aquell caràcter que necessitva per treure tots aquests partits endavant i ara mateix la moral és alta. En futbol, tanmateix, qualsevol equip pot vèncer-ne qualsevol altre i hem de pensar a guanyar i anar segurs d'aconseguir-ho al camp, encara que després pugui ocórrer una altra cosa», apuntà.