Els equips espanyols, llevat del Vila-real, que es podria jugar el seu passi a l'Olímpic de Roma, comptaran al seu favor amb el factor camp, ja que jugaran el partit de tornada al seu estadi. El València, que s'enfronta al Gençlerbirligi, que fou botxí del Parma en l'anterior ronda, serà l'eliminatòria més assequible, mentre que la resta de partits es presenten més igualats. El FC Barcelona s'encararà amb l'actual subcampió d'aquesta competició, el Celtic escocès, que, després de perdre l'any passat a Sevilla davant el Porto, afronta amb ànims de revenja aquesta edició.
Més complicades seran les eliminatòries de Mallorca i Vila-real, que jugaran contra Newcastle i Roma, respectivament. Les «garses», que ocupen la quarta plaça a la Premier League, intentaran sorprendre els pupils de Luis Aragonés, mentre que a l'altra eliminatòria torna el noruec John Carew a terres valencianes, però en aquesta ocasió per visitar el Vila-real i acompanyat de figures com Francesco Totti.
De la resta d'enfrontaments, destacarem el Girondins de Bordeus del manacorí Albert Riera i el català Albert Celades, els quals lluitaran davant un Bruges que es colà a la Lliga de Campions i somia a continuar passant rondes en aquesta edició de la Copa de la UEFA.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.