L'Ourense, un obstacle fràgil

El Drac es desplaça preparat per sumar el quart triomf consecutiu

TW
0

El Drac Inca, que guanyà en els tres darrers enfrontaments, juga avui, a les 19 hores, en el Pazo Dos Deportes Paco Paz, d'Orense, contra el COB. Els jugadors de Xavi Sastre intentaran sumar un altre triomf i allunyar-se més de la zona de perill. Els àrbitres designats són el lleonès Palenzuela i el gallec Domínguez.

Àngel Navarro, el tècnic de l'Orense, que en la seva primera etapa amb aquest club aconseguí l'ascens a la Lliga ACB, s'enfronta amb molts de problemes, sobretot econòmics, per aconseguir enguany la permanència. Els gallecs compten amb només un punt més que el coer Aracena-Ponts i estan a dos punts del club del Raiguer.

En els darrers desplaçaments va perdre el COB a Menorca per 83-71, jugant amb el següent cinc inicial: Juanjo Bernabé, de base, Sony Vázquez i Albert Berenguer, d'alers, junt amb els dos pivots nord-americans, Joshua Lynn Shoemaker i Richard Alvin Wright Jr., els dos procedents del bàsquet universitari dels EUA. També jugaren el base Manuel Conde, l'aler Juan Blanco i l'expivot del Drac Inca, Miquel A. Montañana.

Xavi Sastre disposa de tots els seus efectius per a aquest important enfrontament, on els inquers poden distanciar-se dels darrers llocs. Antonio Bustamente, amb una grip estomacal, no entrenà, però estarà en condicions de jugar. Toni Carrasco continua amb un esquinç lleuger, però també estarà a disposició del tècnic.

Així mateix, el nord-americà, Stevie Johnson, que en les darreres jornades sortí del seu rendiment negatiu, s'ha recuperat dels problemes amb el genoll. Finalment, cal assenyalar que el president Joan Rupert i els directius Guillem Ripoll i Antonio Cabello acompanyaran l'equip.