Nadal i Robredo jugaran la Davis
El G-3 confirmarà avui oficialment la presència d'ambdós als dobles
Barcelona27/01/04 0:00
Mallorca augmenta la seva presència a la Copa Davis. El G-3, el cos tècnic que dirigeix els designis de l'«Armada» dins la Copa Davis, donarà a conèixer avui l'equip espanyol que s'enfrontarà en la primera eliminatòria de la Copa Davis, que es disputarà del 6 al 8 de febrer i en què les novetats les posaran els noms de Tommy Robredo i Rafel Nadal.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.