La solidesa de la Penya es posa a prova a Inca
El conjunt eivissenc juga contra el Constància
Palma10/01/04 0:00
La Penya Esportiva de Santa Eulàlia posarà demà el seu lideratge a prova en el Camp Nou d'Inca. L'equip pitiús, que no va poder disputar el partit de dimarts davant el Santa Ponça per problemes amb el transport que els havia de dur a Mallorca, és, tot i tenir un partit menys, líder de Tercera Divisió, empatat a punts amb la UE Poblera.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.