Aquesta vegada el serial Samuel Etoo no ha estat tan llarg com en altres ocasions, i el passat dimecres el davanter camerunès tornava a Mallorca per passar aquí la nit de Cap d'Any.
Ahir horabaixa, en la primera sessió preparatòria de 2004, el futbolista africà s'unia a la resta dels seus companys a un entrenament suau i marcat per la gran presència de seguidors vermellencs a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio. Etoo no va voler fer cap declaració als mitjans de comunicació, però sí tingué temps per signar autògrafs i fer-se fotos amb els nins que l'esperaven a la sortida de l'entrenament.
Luis Aragonés recupera així l'home més important de l'equip per afrontar el partit de diumenge (17.00 hores, Estadi Olímpic de Montjuïc) contra l'Espanyol. El tècnic madrileny havia mostrat durant la setmana la seva confiança en el retorn del davanter camerunès, ja que, segons assegurava, «ell té interès en ser aquí amb nosaltres, i si no ho he fet és perquè des de la Federació camerunesa li ho han impedit».
Aquest serà definitivament el darrer partit de Samuel Etoo amb el Mallorca abans de desplaçar-se amb la seva selecció per disputar la Copa d'Àfrica. Si després tornarà a l'Illa per acabar aquí la temporada, o si farà les maletes per jugar previsiblament a la Premier League anglesa, és avui una autèntica incògnita.
Amb la incorporació d'Etoo, Luis Aragonés podrà alinear en el primer partit de 2004 el seu onze de gala, format per Leo Franco a la porteria, amb una línia defensiva formada per David Cortés en el lateral dret, Poli en el lateral esquerre, i una parella de centrals amb Fernando Niño i Federico Lussenhoff. En el mig del camp, Txomin nagore i Gonzalo Colsa formaran el doble pivot, amb Nené com a interior esquerre, i un recuperat Alejandro Campano per la banda dreta. Adalt, Francisco Correa acompanyarà Samuel Etoo a un partit que dimarts passat qualificava el tècnic mallorquinista com de «vital» per tal de continuar mirant en els llocs alts de la classificació.
L'equip tornarà entrenar avui matí a les instal·lacions de Son Bibiloni i demà viatjarà fins a Barcelona per disputar el penúltim partit de la primera volta. Tot i que el missatge és anar partit a partit i que Aragonés continua pensant en els deu darrers partits de Lliga com els més importants, el cert és que a ningú no li escapa la importància d'un triomf a Montjuïc, i més tenint en compte que després es juguen dos partits consecutius a l'Estadi de Son Moix davant rivals teòricament assequibles com són el Celta de Vigo i el Ràcing de Santander.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.