Ni Luis Aragonés ni Carlos Queiroz tenen encara clar quin serà l'onze que alinearan per al partit que demà enfrontarà el Mallorca i el Reial Madrid a Son Moix. Per part local, el d'Hortaleza compta amb les baixes de Poli, Campano i Niño -aquest darrer té un u per cent de possibilitats de poder jugar-, mentre que sobre el conjunt madridista planeja el dubte de Beckham i de Guti, que continuaren ahir amb sengles processos de recuperació.
El rendiment del jove jugador format en el planter vermellenc ha estat bo en els darrers partits i contra el Màlaga va donar precisament l'assistència de gol a Samuel Etoo. El camerunès, precisament, serà un dels protagonistes d'aquest partit, ja que podria ser la darrera vegada que vesteix la camiseta del Reial Mallorca si finalment el club decideix vendre'l en el mercat d'hivern. Igualment, en cas que no fos així, l'internacional africà no tornarà a estar en disposicó de Luis Aragonés fins a meitat del mes de febrer, quan torni de disputar la Copa d'Àfrica amb la selecció del Camerun.
La situació més preocupant és dels mallorquinistes, qui a les tres baixes ja esmentades de titulars habituals cal sumar-hi la de Vicente Fernández, així com la presència quasi assegurada de Nadal, qui no va poder finalitzar el partit contra el Llevant i cobriria la baixa de Niño.
A Aragonés, que ahir va «premiar» els seus homes amb una sessió de bany i massatge, li preocupa especialment la baixa de Poli. La manca de laterals esquerres per a aquesta zona han obligat el tècnic madrileny a recórrer a Javier Olaizola -qui ha estat convocat per la selecció d'Euskadi-, o a Toni González quan el sevillà ha estat baixa per lesió, però cap de les dues alternatives convenç Aragonés per rebre demà el Reial Madrid.
Poli, qui està incubant un fort refredat, no podrà jugar contra el campió de Lliga perquè està sancionat per acumulació d'amonestacions i deixa orfe així la banda esquerra de la línia defensiva. En els darrers partits en què fou baixa per un o altre motiu fou Olaizola qui el va substituir, però l'actuació del basc en el darrer partit va deixar molt a desitjar i Aragonés no té del tot clar si apostar novament per la veterania del capità o arriscar-se a col·locar a la saga Toni González.
El del planter ja ha exercit de lateral en diverses ocasions i no ho ha fet malament, però les seves condicions físiques i aptituds el fan retre més en la posició d'interior esquerre. Pel que fa a la baixa de Campano, qui no arriba a recuperar-se del tot de la compressió del nervi ciàtic esquerre que pateix, segurament serà Raúl Martínez qui ocuparà el seu lloc a la banda dreta.
Pel que fa al Madrid, Luis Figo ja s'ha recuperat de la contractura muscular que el va obligar a retirar-se després durant el partit contra el Depor. Beckham, que finalitzà el partit contra el Leganés amb molèsties musculars i diverses contusions, és seriós dubte i no se sabrà si pot jugar demà a Son Moix fins al darrer moment, mentre que Guti continua recuperant-se de l'esquinç lateral intern del genoll esquerre i no se sap si arribarà a temps.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.