Luis Aragonés: «El partit ha estat igualat»
El tècnic mallorquinista reconegué que la Copa de la UEFA «té molt poc interès per als aficionats»
Palma28/11/03 0:00
El tècnic mallorquinista, Luis Aragonés, comparegué davant la premsa després del partit per fer-ne una valoració. Aragonés començà declarant que «ha estat un partit igualat, ja que ells han tingut dues o treocasions i nosaltres també. De tota manera, hem jugat amb passades massa llargues i com que en joc aeri i en els rebuigs sempre ens guanyaven ells, ho hem passat malament». Afegí que «era difícil entrar en el matx, perquè hem tingut poc moviment sense pilota i per això hem introduït les substitucions, per veure si guanyàvem moviment».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.