El Betis just ha guanyat dos dels darrers deu duels a l'Illa
Palma25/11/03 0:00
El Betis arriba a Mallorca ferit pels darrers resultats que està recollint a la Lliga i amb les estadístiques en contra en haver guanyat només en dues de les seves darreres deu visites a l'estadi de Son Moix. Ambdós equips arriben a la cita empatats a catorze punts, però els mallorquins compten amb la confiança que els han donat les dues darreres victòries per intentar sumar una nova victòria davant del Betis i ampliar així les seves estadístiques.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.