«Un empat hagués estat el més just»

Aragonés lamentà la relaxació de la segona part

TW
0


Luis Aragonés es va mostrar ahir satisfet amb la millora en el joc que ahir varen fer evident els seus homes a l'estadi d'Anoeta i que els permeté endur-se la victòria per la mínima. No obstant això, el d'Hortaleza criticà que «a la primera part hem estat millors i hem disposat de més ocasions de gol que ells, però a la segona ens han dominat i, tot i que hem tingut dues oportunitats d'Etoo, ells han estat millors». Per això, va reconèixer que «el més just hauria estat un empat per la mínima, a un gol. La Reial Societat realment ens ha fet patir molt».

Aragonés va explicar, amb més detalls, que «a la primera part vàrem estar millor i fins i tot podíem haver marcat el dos a zero, però després ells ens varen tancar i ens dominaren amb claredat, ens varen fer patir molt perquè tingueren ocasions per marcar i aconseguir un empat que no hagués estat injust».

El tècnic madrileny es mostrà, per altra banda, satisfet perquè els seus jugadors estiguin «agafant els conceptes», tot i que va reconèixer que «hem treballat molt durant aquestes dues setmanes, tan físicament com tàcticament, i alguns jugadors han notat el cansament a la segona part, així que supòs que haurem de baixar el ritme aquesta setmana», especialment perquè el dijous han de jugar el partit de tornada de la Copa de la UEFA.

Pel que fa a la situació en què es troba enguany la Reial Societat a la classificació, Aragonés es va mostrar fidel al discurs que ja va realitzar abans de partir de Mallorca i va manifestar que «la Reial va merèixer millor sort contra el Deportivo, el Barcelona i avui (ahir per lector) mateix perquè juga de manera similar a la de la passada temporada però els falta un poc de sort». Respecte d'això, va afegir que «exhibeixen el mateix joc que l'any passat però supòs que els pesen els resultats, ja que no jugues igual quan et són favorables i quan no t'ho són. La pressió per puntuar es nota molt a l'hora de prendre alguna decisió al damunt del camp».