Matas anima Jorge Lorenzo a continuar el camí de l'èxit

TW
0

El president del Govern balear, Jaume Matas, rebé ahir en audiència el pilot mallorquí Jorge Lorenzo de l'escuderia Caja Madrid Team, per felicitar-lo pels èxits aconseguits la temporada passada en el Mundial de motociclisme.

Lorenzo, que acudí a la seu del Govern acompanyat pel seu pare, va fer història en convertir-se en el pilot espanyol més jove en guanyar un gran premi a la categoria de 125 cc, el de Brasil, amb només 16 anys.

El pilot es mostrà molt satisfet després de l'entrevista amb Matas, que l'animà a continuar per aquest camí de bons resultats. A l'audiència també hi va ser present el director general d'Esports Josep Ballester, que anuncià la possibilitat que el Govern doni suport a una escola de pilots amb l'objectiu de promocionar l'esport del motociclisme.