El València de Rafa Benítez prepara ja el seu viatge cap a Mallorca, on diumenge intentarà sumar tres punts més, després de l'empat de dimecres davant el Celta. El conjunt de Rafa Banítez no va saber aprofitar la punxada del Deportivo davant el Mallorca per aconseguir el lideratge, i ara és precisament l'equip de Luis Aragonés l'escull que hauran de superar els valencianistes per continuar a la zona privilegiada de la classificació.
Els homes de Rafa Benítez ja han començat a preparar el duel de diumenge, que promet emocions fortes després del que es pogué veure a Riazor per part dels jugadors vermellencs. Ahir, Ricardo Oliveira analitzà la situació actual del Campionat i parlà també sobre l'enfrontament de Son Moix. Segons el parer del davanter brassiler, «el Mallorca és un bon equip, i diumenge jugarà al molt motivat després de derrotar el Deportivo. Haurem d'estar atents, perquè no podem perdre més punts. En tots els partits cream ocasions i marcam gols. Davant del Mallorca haurem d'aprofitar-les, perquè tenim prou qualitat».
Oliveira va evitar compara-se amb el camerunès Samuel Etoo, jugador pretès l'estiu passat pel club valencianista i que finalment no hi va arribar, cosa que obrí les portes de Mestalla al jugador brasiler. «Etoo és un gran jugador, però no ens podem comparar perquè cada un té la seva personalitat i la seva pròpia manera de jugar. Ell sap fer gols, i jo també», va dir un futbolista que de moment ha marcat tres gols -dos a la Lliga i l'altre a la UEFA.
En l'aspecte personal, Oliveira va dir que es troba «molt bé», i assegurà sentir-se «molt content, perquè he ajudat l'equip en tots els partits amb gols i amb passades. Esper continuar així i millorar un poc més». I és que, com ell mateix va reconèixer ahir, «davant el Celta no vaig fer un bon paoer, perquè havia de marcar el gol de la victòria i no ho vaig fer. Ells estaven molt tencats, però la meva feina no va ser bona».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.