Els mallorquins no troben lloc al pòdium
El bon estat de forma dels corredors estrangers ha eclipsat la participació illenca a la Setmana Internacional
Palma12/10/03 0:00
Els corredors mallorquins s'acomiadaren ahir de la sisena edició de la Setmana Internacional de Ciclisme Màsters amb les ganes d'haver pujat al pòdium. El bon moment de forma en què es troben els corredors estrangers ha sorprès els amfitrions, que davant proeses com les protagonitzades per l'alemany Wladimir Gottfried no han pogut fer res més que quedar mirant i sospirar perquè en la pròxima edició el nivell sigui més igualat.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.