TW
0

La parella brasilera formada per Benjamin Insfran i Marcio Herrique Araujo aconseguiren ahir la seva tercera medalla d'or de l'actual circuit en la prova disputada a Palma, després de superar els alemanys Markus Dieckmann i Jonas Reckermann en una de les més llargues i emocionants finals de la història del Circuit Mundial de Voleibol.

Els brasilers privaren els alemanys del que hauria estat el seu primer títol en el Circuit en un ajustadíssim resultat de 19-21, 21-19 i 34-32, que va deixar els espectadors aferrats a les cadires durant una hora i 38 minuts.

És la segona vegada que Benjamin i Araujo guanyen la parella alemanya en una final, ja que els brasilers ja ho feren, i també per tres sets, a la final de l'Obert de Suïssa el juny. Però en termes d'emoció la final de Palma quedarà tota sola en aquesta temporada. Els brasilers necessitaren fins a dotze punts de partit per sumar la seva sisena victòria com a parella, mentre que els alemanys no pogueren treure profit als quatre punts de partit que tingueren per sumar el seu primer triomf.

El bronze va ser per als argentins Mariano Baracetti i Martín Conde, campions del Circuit la campanya passada, ja que superaren els brasilers Harley Marques Silva i Franco Vieira Neto per 22-20 i 21-13.

Les tres parelles espanyoles formades per Carrasco - Mesa, Cotrino - García Thompson i Bosma - Herrera no aconseguiren classificar-se per a les sèries finals d'aquest torneig classificatori per als Jocs Olímpics d'Atenes. La pròxima oportunitat serà a Los Àngeles.