Serà el 10 de setembre quan el Vilafranca visiti Lorca per disputar el partit de tornada de la Copa del Rei. L'empat sense gols aconseguit diumenge en Es Molí ha deixat l'eliminatòria ben oberta. El Lorca, amb més de dos-cents milions de pressupost i amb aspiracions d'aconseguir l'ascens a Segona A, no fou superior al conjunt de Tolo Ramon. El tècnic del Vilafranca explicava ahir a Diari de Balears que «l'eliminatòria no està decidida», per assegurar que «s'intentarà aconseguir un gol a Lorca per continuar endavant».
El tècnic, en tot cas, recordà la dificultat del rival, amb un pressupost milionari. «Tenen un pressupost elevadíssim, fan comptes lluitar per l'ascens a Segona Divisió A i tenen futbolistes de gran qualitat. A més dels dos mallorquins de la seva plantilla, Quique Mateo i Amate, hi ha jugadors amb molta experiència. Tenc entès que estan a punt de fitxar Huegun i, per tant, és clar que no serà fàcil. Ara bé, el que no farem serà perdre abans de jugar», explicà.
Tolo Ramon, així mateix, es mostrava esperançat en la trajectòria de l'equip a la Lliga, que comença diumenge amb un derbi a Manacor. «Ha canviat la plantilla gairebé per complet respecte de la que aconseguí el títol la temporada passada, però estam fent bona feina. Lluitarem per ser dels millors», sentencià.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.