Toni González ja és el «nou Riera» de l'equip vermellenc

TW
0


Jaime Pacheco encara no s'ha recuperat del trauma que suposa quedar-se sense un home de les característiques d'Albert Riera. Malgrat això, i mentre s'espera que se certifiqui el fitxatge del brasiler del Santos Nené, el tècnic portuguès està quedant més que satisfet del rendiment de la promesa del filial vermellenc, Toni González.

El jugador balear, natural de Cala d'Or, està signant un stage extraordinari i molts ja el veuen com un «futur Riera», vistes les seves grans condicions per ocupar el lloc d'extrem esquerre.

Incisiu, amb recorregut i sacrificat en tasques defensives quan cal. Aquestes són les principals característiques d'un futbolista que ja ha donat mostres de sobres de la seva qualitat al filial la temporada passada. Toni González ara no es fixa altres metes que fer feina i fer feina. Els fruits trigaran més o menys, però arribaran: «Oportunitats com aquesta de venir amb el primer equip i fer l'stage de pretemporada només es presenten una vegada a la vida i cal aprofitar-ho. És per això que ho estic donant tot perquè potser el tren no torni a passar», manifestà ahir el jove futbolista des de Birmingham.

Aquesta pretemporada li està deixant imatges per al record. Una d'aquestes fou el gol que Toni marcà de falta directa en el primer partit amistós disputat a Bristol. Tot un golàs.

El camí i la trajectòria d'Albert Riera és el més clar exemple en què es pot fixar Toni, que es mostra molt còmode davant futbolistes que ell considera de primer nivell: «La veritat és que és un plaer entrenar i jugar amb futbolistes que sempre et poden deixar una pilota en condicions. Entrén i jug al màxim per aprofitar aquesta oportunitat d'aprendre». Respecte de les sempres injustes comparacions, Toni González ho té clar: «És la gent que compara, però jo només em fix en el meu joc. Això sí, crec que Riera era una mica més ofensiu que jo, encarava millor, però Toni González intenta sorprendre des de darrere». Toni González, un home que té les coses clares, i Jaime Pacheco, que comença a tenir-les. Té tots els números per ser un dels elegits per ser futbolista del primer equip.