El Reial Club Nàutic de Palma es manté a l'elit amb el nou edifici
El reis d'Espanya inauguraren les noves instal·lacions del Club
Palma25/07/03 0:00
El nou edifici del Reial Club Nàutic de Palma va ser inaugurat ahir al capvespre amb la presència dels reis d'Espanya, que estigueren acompanyats en tot moment pel president del Club, Gabriel Barceló. A l'acte hi acudiren, juntament amb Joan Carles i Sofia, les personalitats més representatives de les Illes, com la batlessa de Palma, Catalina Cirer; la presidenta del Consell Insular, Maria Antònia Munar, i Jaume Matas, president del Govern balear, al costat del president del Parlament, Pere Rotger.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.