Primer l'ampliació i després, Pacheco
El portuguès retarda la seva arribada a Palma i no serà presentat fins que no hi hagi nou propietari
Palma23/07/03 0:00
Jaime Pacheco no arribarà avui dimecres a Palma, com s'havia previst, perquè el club no el vol presentar fins que estigui enllestida l'ampliació de capital, que de cada dia pareix més a punt de concretar-se. Si no hi ha canvis de darrera hora, el tècnic del Boavista arribarà entre dijous i divendres a l'Illa per ser presentat de manera oficial.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.