El Barça fa el primer pas cap el títol

El conjunt blaugrana guanya el CSKA de Moscou en una semifinal plena d'emoció i incertesa

TW
0

I Fucka despertà, fent emmudir en una nit totes les crítiques rebudes al llarg de la temporada. El primer pas cap el somni blaugrana es féu ahir. Demà diumenge, a partir de les 20.30 hores, el FC Barcelona serà a la final de la competició més desitjada, l'Eurolliga. Ara només queda la Benetton com a darrer esglaó per aconseguir el títol de la màxima conpetició continental de bàsquet, títol que ha fugit de les mans blaugranes fins a set vegades en la història. Però demà ha de ser diferent per equip, per seu, i per sensacions.

No començaren bé els de Pesic davant el CSKA, massa nervis, i tancaren el primer quart amb un desavantatge de quatre punts (21-25) que duia la intranquil·litat a les grades d'un Palau Sant Jordi ple de gom a gom. Reaccionaren els catalans i, gràcies a un encertat Fucka que havia tret protagonisme al seu company Bodiroga, el Barça començà a funcionar i es retirà al descans amb un relatiu còmode avantatge (45-38). La represa fou per oblidar i el conjunt rus, aprofitant-se d'una «empanada mental» de gairebé deu minuts dels locals, iniciaven el darrer quart amb 57-60 al seu favor.

Al final, un parell de cistelles de Bodiroga, un parell de sorprenents i claus rebots en atac de Navarro i un triple de Fucka, deixaren les coses com Déu mana. I demà, la Benetton que no serà tan difícil, ni tan fàcil, com ho foren ahir els d'Ivkovic.