TW
0


La plantilla del Reial Mallorca vol oblidar d'una vegada per totes la polèmica per haver arribat a les vuit expulsions en el present campionat de Lliga i centrar-se en l'aspecte esportiu. Poli defensà ahir aquesta teoria i desitjà que no hi hagi cap expulsió més en els propers partits perquè «l'equip no es vol llançar més terra al damunt».

D'altra banda, el Comitè d'Apelació de la Reial Federació Espanyola de Futbol rebaixà ahir la sanció imposada al migcampista del Reial Mallorca Harold Lozano a un sol partit de suspensió. Lozano, expulsat diumenge passat amb vermella directa per una dura entrada a Fernando Torres, havia estat sancionat pel Comitè de Competició amb dos partits, que Apelació rebaixà ahir a un.

«Hem d'estar al marge dels àrbitres i corregir totes aquestes accions individuals que ens han fet perdre un jugador en tants de partits, independentment de qui sigui l'àrbitre», explicà el jugador sevillà, que es mostrà partidari del diàleg per solucionar el problema: «S'ha de parlar molt sobre aquest tema. No és normal que hi hagi tantes expulsions».

El lateral va reconèixer que el fet de veure tantes targetes vermelles «ha perjudicat molt» el conjunt que dirigeix Gregorio Manzano. «Ja és difícil guanyar un equip de Primera Divisió quan s'enfronten 11 contra 11 com per jugar tants minuts amb un home menys», agregà el defensa.

Poli no creu que l'equip estigui tens, sinó que hi ha molta unitat: «No hi ha tensió sobre el terreny de joc. Intentam estar molt units i fer pinya». «No hem de parlar més dels àrbitres, simplement hem tingut mala sort. Hem de fer la feina igual de bé que fins el moment», destacà el jugador vermellenc.

L'exjugador de l'Extremadura es va aturar un moment també a analitzar la categoria del rival de diumenge a Son Moix (17:00), l'Athletic de Bilbao. «És un contrincant molt complicat, amb molta gent de qualitat que ens ho posarà molt difícil; estic convençut», opinà.