Alemany explica a la candidata Cirer els projectes del Mallorca amb Son Moix
El Partit Popular treballa en l'elaboració d'un atractiu programa d'esports
Palma19/02/03 0:00
La candidata del Partit Popular a la batlia de Palma, Catalina Cirer, visità ahir, com havia fet dies abans Eberhard Grosske, el president del Reial Mallorca. Catalina Cirer escoltà el president del Reial Mallorca, que informà la candidata del Partit Popular de la nova concepció que pretén donar el club a l'estadi de Son Moix. Cirer assegurà ahir a Diari de Balears que no havia adquirit, lògicament, cap compromís amb el president Alemany.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.