Gálvez repeteix el triomf de l'any passat
El català s'adjudica el trofeu Ciutat de Palma per segona edició consecutiva, gràcies a la feina del Kelme
Palma03/02/03 0:00
Tot ha començat igual que l'any passat. Ambient al passeig marítim, dia assolellat i victòria a l'esprint d'Isaac Gálvez davant l'Auditòrium de Palma. El corredor del Kelme va disposar d'una col·laboració molt encertada per part dels seus companys i s'imposà sense problemes a la línia de meta al corredor australià de l'ONCE-Eroski Allan Davis.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.