«Les opcions que Rexach entreni el Barça estan al 50 per cent»

Amador Bernabéu assegurà que avui es coneixerà el nom del tècnic

TW
0

Amador Bernabéu, directiu del FC Barcelona, assegurà ahir dematí que l'opció que Carles Rexach sigui el nou entrenador del primer equip barcelonista en substitució de Louis van Gaal està «al 50 per cent» i anuncià que avui hi ha d'haver ja una decisió perquè el nou tècnic pugui estrenar-se dissabte vinent en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a l'estadi Vicente Calderón.

Abans de viatjar a Lisboa, on el Barça jugà ahir un amistós amb el Benfica, Bernabéu explicà que Rexach ha de respondre a la proposta avui, dia en què en principi es coneixerà el nom del nou entrenador del Barça per al que resta de temporada.

El directiu assenyalà que la «idea» del club és que el nou tècnic assumeixi la direcció de l'equip «per sis mesos, fins a final de temporada», i que en aquests moments l'opció que sigui Rexach està «al 50 per cent». «En aquest moment hi ha Charly i altres», digué, sense esmentar els altres dos tècnics que estudia la directiva: l'argentí Menotti i el serbi Radomir Antic.

Bernabéu explicà també que la directiva espera poder anunciar avui la decisió perquè el nou entrenador pugui dirigir l'equip contra l'Atlètic de Madrid, que han de tenir «paciència» i estar «segurs». «S'ha de resoldre el problema i no podem prendre aquesta decisió sense estar-ne segurs», exposà el directiu, qui afegí: «Les decisions s'han de prendre amb calma i en aquest moment us deman que estiguem tots units».

El FC Barcelona vendrà els seus productes oficials a partir de la primavera vinent a les 16 principals ciutats del Japó, un país on fins ara no havia iniciat activitats comercials, gràcies a un acord aconseguit amb la cadena de botigues esportives Japan Sports Vision (JSV), en una nova passa cap a la internacionalització de la marca Barça.

L'acord, emmarcat en un pla dissenyat per expandir la marca per tot el món a través d'una empresa creada entre el club i Nike, que enguany se centrarà en els mercats europeu, nord-americà i asiàtic, té una vigència de cinc anys, informà el club a través del seu lloc web, i permetrà al Barcelona vendre els seus productes al Japó per primera vegada a la història.