Estadi Balear
Partit de tornada corresponent a la Copa Reial Federació a partir de les vuit i mitja d'aquest vespre sobre la gespa de l'Estadi Balear. Ens trobam en la disputa dels vuitens de final contra el Ciudad de Múrcia, que en el matx d'anada va aconseguir derrotar el quadre blanc-i-blau per un a zero. Tempteig que amb una mica de fortuna, malgrat la diferència de categoria d'ambdós rivals, el quadre de Nico López molt bé podria superar i esperar il·lusionat el sorteig de quarts de final, que es realitzarà a Madrid demà divendres a les dotze del migdia. Ignoram a aquestes alçades si no és contraproduent lluitar de manera simultània en dues competicions. Una, l'oficial, que és la que interessa, i l'altra, econòmica, que atorga valuosos premis als quatre conjunts que disputin les semifinals i la final. Quinze milions de pessetes per al campió, sis milions per a l'altre finalista i dos milions per a cada un dels dos equips que hagin disputat les semifinals. Al·licients suficients que a partir de les vuit i mitja es podran gaudir a l'Estadi Balear amb arbitratge de Fornés Bover.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.