Andalusia pateix la baixa de Novo
El Reial Mallorca comunicà ahir que el futbolista està lesionat
Madrid27/12/02 0:00
La selecció d'Andalusia, que juga avui vespre davant de Xile, no podrà disposar del futbolista del Reial Mallorca Àlvaro Novo, després que el conjunt vermellenc ha comunicat que està lesionat. El també mallorquinista Poli participarà en el partit, que es disputarà avui (20.30 hores) a Màlaga. La selecció d'Astúries tornarà a jugar, després de fer-ho l'any passat. El combinat asturià s'enfrontarà demà (19.00 h) amb Hondures a l'estadi Román Suárez d'Avilés.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.