TW
0

La lluita per classificar-se enguany per participar en la Copa del Rei pot resultar equilibrada fins a la darrera ronda de la primera fase de la lliga regular, en què els vuit primers de la taula obtindran el bitllet per a aquest primer important torneig de l'ACB.

Cal ressaltar especialment en aquesta jornada la remuntada del Jabones Pardo Fuenlabrada contra l'Adecco Estudiantes, un dels favorits de la competició.

Quan encara falten set jornades per acabar la primera volta, només una victòria separa el tercer classificat, l'Estudiantes madrileny, del tretzè, el conjunt català Caprabo Lleida.

En el descans registrava el marcador en el Palau Vistalegre un resultat favorable als locals, ja que l'Estudiantes aconseguí 16 punts de diferència (51-35). Però en els dos darrers quarts el cinc de la capital de l'Estat s'enfosaren i els visitants capgiraren el marcador i s'imposaren per 81-90.

Els dos conjunts disposen ara de sis victòries i quatre derrotes, igual que el Reial Madrid, que gràcies a la gran actuació de l'internacional Alex Mumbrú, que anotà 19 punts en el decurs de la segona part, s'imposà a domicili del Fórum Valladolid, que continua a la zona de descens, juntament amb el Granada.

Amb els mateixos punts estan Tau Cerámica, Unicaja Màlaga i el Caja San Fernando sevillà. I a un punt, igualat a victòries i derrotes, es col·loquen l'Aunacable, el Joventut, el Lucentum Alacant, el Girona i el Lleida.