TW
0
MALLORCA B 0
BARCELONA B 0

MALLORCA B: Moyà (2), Campos (1), Camacho (1), Rafita (2), Ramis (1), Aguado (1), Amate (2), Toni González (2), Víctor (2), José (1) i Reynés (1). Anatoli (-) va substituir José (1) al minut 72, Axel, Anatoli al minut 85 i Cano (-), Víctor al minut 92.

BARCELONA B: Víctor Valdés (2), Òscar López (2), Oleguer (1), David Garcia (1), Peque (1), Andrés Iniesta (2), Sergio (2), David Sánchez (1), Verdú (1), Arnau (1) i Francisco (1). Serrano (1) va entrar per Francisco al minut 36 i Perona per Verdú al 76.
ÀRBITRE: Curbelo González (0), tinerfenc. Malament. Va amonestar els jugadors locals Reynés i Amate i els visitants David Sánchez, Peque i Sergio. Va expulsar per doble amonestació el mallorquinista Ramis (min. 55 i 58).
INCIDÈNCIES: Aproximadament 600 persones presenciaren el partit al Lluís Sitjar.

Els filials del Reial Mallorca i del FC Barcelona no feren justícia ahir al que es presagiava i, en contra de l'esperat, protagonitzaren un partit avorrit marcat per la manca d'idees ofensives per part dels dos equips.

L'enfrontament entre ambdós conjunts estigué regida per la igualtat, tot i que en algunes fases del partit els jugadors de Quique Costas varen fer gala de la seva superioritat tècnica amb brillants jugades personals que, no obstant això, mai trobaren el fruit desitjat. Era el cas d'Andrés Iniesta o Sergio, de les botes dels quals partiren les ocasions de perill més clares de què gaudiren els blaugranes.

La primera oportunitat clara del partit fou precisament pel Barcelona B i va tenir com a protagonista Sergio. Una badada de Camacho i Rafita va permetre al català endinsar-se dins l'àrea i afusellar, fins a tres vegades, Miquel Àngel Moyà. La qualitat del davanter, que va desbordar una i altra vegada la defensa mallorquinista per la banda esquerra, va topar en cada un dels xuts del porter internacional sub'19 del Reial Mallorca, el qual, tot i tenir poca feina, va tornar a demostrar la seva vàlua en les jugades claus.

Els jugadors de Tomeu Llompart, per la seva banda, pagaren excessivament, en el primer tram del partit, l'absència dels davanters titulars Enric Pi, per lesió, i Tuni i Raúl González, per haver estat convocats per Gregorio Manzano. El tècnic inquer hagué d'alinear una davantera de circumstàncies amb Reynés, que a diferència d'altres partits no es deixà veure, i un José que no va saber resoldre diversos u contra u de què gaudí per sentenciar el partit.

La punta d'atac la completava Víctor, recollit del juvenil, i que va estar a punt de marcar el primer gol del partit després d'una passada d'Aguado que no arribà a temps de rematar. Acabada aquesta jugada, el Mallorca s'adormí i no despertà fins que Rafita, en dues ocasions consecutives, amenaçà la porteria blaugrana.

La jugada polèmica del partit arribà al minut 38, quan l'àrbitre xiulà un fora de joc inexistent de Víctor, quan aquest ja tenia la pilota preparada per xutar, amb Valdés ja mig batut. La decisió del col·legiat de Tenerife enrabià la graderia, que s'alçà dels seients i no deixà d'insultar Curbelo González i de criticar Valdés fins al final del partit.

La crispació s'accentuà a la segona part amb l'expulsió de Ramis, a qui l'àrbitre mostrà la segona targeta groga en rebre les protestes dels visitants. Amb un jugador menys, el Mallorca es lliurà a l'atac, però la manca de definició i la seva obsessió per encarar Valdés des del centre, impediren que trobàs el gol.