El millor Ferrero derrota Moyà

El tennista mallorquí perd la final de Hong Kong en el 'tie-break'

TW
0

Juan Carlos Ferrero derrotà Carles Moyà a la final espanyola del torneig de Hong Kong, en la qual el primer s'imposà per 6-3, 1-6 i 7-6 (7/4), després de més de dues hores de partit, resolt en el desempat i amb un punt de treta directa. Ferrero, segon cap de sèrie, s'apuntà la primera màniga amb claredat i, des del primer moment, demostrà estar molt més centrat que el mallorquí. Moyà cometia errades que eren aprofitades a la perfecció pel llevantí, que s'apuntà el set per 6-3.

No obstant això, Moyà reaccionà amb contundència en la segona màniga i s'imposà per 1-6, fent així que l'alacantí cedís el seu primer set en tot el torneig. Malgrat això, Ferrero no va perdre la confiança i amb serveis i pilotes més certeres que les del mallorquí se'n dugué la victòria, després de sentenciar l'enfrontament amb un 'ace'. La victòria a Hong Kong permet a Ferrero, apuntar-se el seu segon torneig en pista ràpida, després del triomf a Dubai en el 2001; acostar-se al torneig de Mestres de Shangai, on es reuniran els vuit millors tennistes del món, i acumular el seu setè títol com a professional.

Moyà se n'ha duit ja quatre tornejos enguany (Acapulco, Bastad, Umag i Cincinnati) i va perdre la final de Montecarlo, també davant Ferrero. El triomf a Hong Kong, dotat amb 400.000 dòlars en premis, permetrà, també a Ferrero, col·locar-se en la quarta plaça de la Cursa de Campions, en la qual, fins ara, compartia la cinquena posició amb Moyà i Costa. Ferrero superarà en la taula al britànic Tim Henman, que serà cinquè, i Moyà passarà al sisè lloc.