Manzano: «El València s'endú un premi excessiu»
El tècnic mallorquinista lamenta la falta d'encert dels davanters
Palma02/09/02 0:00
Gregorio Manzano no estava insatisfet del rendiment dels seus homes després de perdre contra l'actual campió de Lliga (0-2) a l'estadi de Son Moix. «Estic content amb la feina dels meus jugadors, però no amb el resultat», explicà l'entrenador vermellenc a la sala de premsa després del partit. Segons Manzano, el balanç del primer partit de la temporada és «negatiu quant al resultat, però quant al partit, el València ha rebut un excessiu premi». Els motius del tècnic per realitzar aquesta afirmació «no és que el València no hagi merescut guanyar, perquè els seus dos gols han estat legals, però el Mallorca no ha estat prou encertat i en aparença sembla que la victòria hagi estat més còmoda que la realitat».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.