Spanair renova com a espònsor

La companyia aèria signà el contracte amb el Mallorca per tres anys

TW
0

La companyia aèria Spanair i el Reial Mallorca anunciaren ahir l'acord al qual han arribat per prorrogar el conveni de patrocini que els lligava des de feia vuit anys. Spanair s'anunciarà a les camisetes dels jugadors mallorquinistes durant les pròximes tres temporades i, a canvi, l'entitat mallorquinista ingressarà un total de tres milions d'euros. Això suposa un increment percentual del 60 per cent respecte de convenis anteriors. Els màxims responsables d'ambdues entitats explicaren els termes de l'acord ahir a la seu d'Spanair.

El president del Reial Mallorca, Mateu Alemany, va destacar la importància que té per al club vermellenc haver renovat el conveni de patrocini: «Spanair ha fet un esforç econòmic molt important, millorant notablement altres ofertes. Per aquest motiu, ens comprometem a dur la companyia de nou a Europa». Alemany també va tenir paraules d'agraïment per al president d'Spanair, Gonzalo Hurtado ja que, segons va explicar, quan el Mallorca ocupava les posicions de descens la temporada passada, Pasqual li va reafirmar el seu compromís de continuar lligat al Reial Mallorca.

El president de la companyia aèria, per la seva banda, afirmà que amb aquest acord «Spanair ja ha entrat en la història del Reial Mallorca». Així mateix, Gonzalo Hurtado destacà que «la nostra col·laboració amb el club mallorquinista és lleial i absoluta perquè, després de vuit temporades, Spanir s'identifica amb Mallorca».

En l'acte, al qual va assistir una petita representació de la plantilla mallorquinista, es va estampar la signatura que certifica la unió d'ambdues entitats durant les pròximes tres temporades. Ara fa vuit anys que el Reial Mallorca llueix el logotip d'Spanair en la roba dels jugadors. Però a mitjan juliol aquesta relació va estar a punt de trencar-se, quan el club vermellenc va encetar negociacions amb Viajes Iberia, empresa presidida per Miquel Fluxà.