Frigo aconsegueix el primer triomf italià
El ciclista del Tacconi s'imposà en un espectacular esprint final a Giuseppe Guerini i Mario Aerts
Palma26/07/02 0:00
L'italià Dario Frigo, del Tacconi, posà el colofó a l'aventura alpina d'enguany amb la victòria aconseguida a la línia d'arribada situada a Cluses, després de recórrer 142 quilòmetres. Frigo es va imposar a l'esprint als seus dos companys de fugida, el seu compatriota Giuseppe Guerini (Telekom) i Mario Aerts (Lotto). En una etapa d'escàs quilometratge i que es preveia molt nerviosa, ja que s'havien de superar quatre cotes puntuables, la darrera l'alt de Colombière a 20 quilòmetres per a l'arribada, els successius atacs foren les notes predominants.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.