El «Caño» apunta alt a l'estatge de Kössen
Ibagaza prepara amb il·lusió la temporada mentre espera amb tranquil·litat notícies sobre el seu futur
SERVEI ESPECIAL. Kössen.
Ariel Ibagaza espera amb tranquil·litat a Kössen el devenir de les negociacions que estan duent a terme el Reial Mallorca i l'Atlètic de Madrid. Els esdeveniments, en les negociacions entre clubs, s'han vist augmentades en les darreres hores i des de Madrid s'assegura que l'arribada d'Ariel a la capital de l'Estat espanyol és imminent. No obstant això, el jugador és el que està més tranquil. Viu el dia a dia a la concentració vermellenca a Kössen com qualsevol altre company, i de moment se centra només en l'actualitat del Reial Mallorca. Ahir parlà de tot això i més i demostrà que té les idees molt clares i, sobretot, un gran respecte al club i a l'afició a la qual pertany, la del Reial Mallorca. Ibagaza s'ha convertit en tres anys en un dels millors jugadors de la Lliga Espanyola i d'aquí que Luis Aragonés "un tècnic que el coneix ben bé" el vulgui sigui com sigui pel seu projecte de l'Atlètic de Madrid, aquesta temporada.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.