El Mallorca recupera el somriure

El mallorquinista destaca la imatge donada en el Bernabéu i l'aire que ha suposat l'arribada del tècnic inquer

Llompart féu broma amb Nadal davant de Fernando Niño. | T.M.

TW
0

Xabier Olaizola es pot perdre el darrer partit de Lliga per sanció, però no pensa que la temporada ja hagi acabat per a ell. Al contrari, el jugador intentarà aportar el màxim a l'equip durant aquesta setmana, la setmana prèvia al partit més important de la campanya, el de la salvació. El lateral basc xerrà ahir, després de l'entrenament, de la importància de tornar a dependre d'ells mateixos per salvar-se, d'allò que ha suposat per a l'equip l'arribada de Tomeu Llompart, i del gran partit jugat al Santiago Bernabéu.

El futbolista començà destacant el canvi en la situació de l'equip, que d'estar gairebé condemnat al descens ha passat a tornar a dependre d'ell mateix. «Sens dubte és el més important de la jornada d'ahir. Anàrem a Madrid a puntuar i no a esperar ensopegades dels contraris, i ho férem. Aquest puntet, afegit a la derrota del Las Palmas amb el Tenerife, ens torna a col·locar en una bona situació», indicà. Sobre l'ensopegada del conjunt de Fernando Vázquez amb el Tenerife de Clemente, un equip que era coer de la categoria i estava pràcticament desenganyat, Olaizola assegurà que «no és cap sorpresa. Els que coneixem Clemente sabem que lluitarà fins que no sigui a Segona Divisió... i així i tot, crec que també hauria sortit a guanyar».

El jugador també es referí al canvi que ha experimentat l'equip amb Tomeu Llompart i Pep Bonet a la banqueta. «El míster ens ha obert els ulls. Quan s'arriba a aquestes altures de la temporada, allò que se cerca és un canvi eminentment psicològic, ja que fer-ho físicament o tàctica és molt complicat perquè du més temps. L'aspecte mental és importantíssim i es nota ara perquè la gent ara creu en les coses que es fan. Veig la plantilla més confiada en allò que es fa», apuntà.

Xabier Olaizola també tingué unes paraules per al mallorquinisme: «Ja quasi em fa vergonya demanar el suport del públic contra el Valladolid, perquè ho han fet durant tota la temporada i hem estat nosaltres els que no hem complert. Per això crec que no fa falta que ho demani. Només vull pensar en el nostre paper contra el Valladolid. Sabem que és una final i l'hem de guanyar». El lateral basc ha estat un dels jugadors de la plantilla que més ha jugat aquesta temporada, i és un dels pocs components de la plantilla que aconseguí l'ascens en el 97 que romanen a l'equip, així és que coneix Tomeu Llompart a la perfecció.

El jugador, que ha estat criticat en nombroses ocasions aquesta temporada pel seu baix rendiment "més provocat per la mala trajectòria de l'equip que per altra cosa", acaba contracte aquesta temporada, però, igual que la resta d'il·lustres veterans, tret de Miquel Soler, la seva renovació està paralitzada pel club fins que l'equip no s'asseguri la permanència. Com és lògic, Olaizola no xerrà d'aquest tema, i no ho farà fins que acabi la temporada.