L'estratègia: l'eterna assignatura pendent
El Reial Mallorca ha encaixat fins a vuit gols, després que el rival tragués un córner
Palma16/04/02 0:00
Rubén Baraja marcà el gol de l'empat valencianista a la sortida d'un córner. Era l'empat del conjunt de Rafa Benítez, que fins aleshores havia estat superat pràcticament sempre pel Reial Mallorca. Ultre cop, una jugada a pilota aturada va fer possible que el rival del Reial Mallorca marcàs. El conjunt vermellenc, ara dirigit per Sergio Kresic, té problemes amb l'estratègia, com ho demostra l'estadística. Dissabte, en aquest sentit, el Reial Mallorca rebé el vuitè gol de la Lliga a la sortida d'un córner. Massa gols, malgrat que trobar-hi solució no sembla senzill, ja que Sergio Kresic i la plantilla mallorquinista són ben conscients de les dificultats que tenen en aquest aspecte del joc i no han aconseguit posar-hi remei.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.