Una victòria és del tot imprescindible
El Drac Inca s'enfronta al Sondeos, que guanyà el Cornellà després de sis derrotes
Palma27/03/02 0:00
El Drac Inca no es pot permetre cap derrota més al Palau d'Esports, on avui, a les 21 hores, rep el Sondeos del Norte, de la Corunya, amb l'andalús Germán Morales Ruiz, a la LEB des de 1996/97, i el castellanolleonès Miguel A. Palenzuela Pastrana, en aquesta divisió des de 1998/99, com a àrbitres. L'equip gallec està encara pitjor que els homes de José Luis Oliete, amb un triomf menys. Cinc equips lluiten per evitar haver de disputar els play-off de descens: Drac Inca i Ulla Oil Rosalía de Castro, amb nou victòries, i CajaSur Còrdova, Sondeos del Norte i Llobregat Centre, amb vuit.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.