La bandera olímpica oneja a mig pal
El president del COE, Alfredo Goyeneche, morí en accident quan acudia a la Copa del Rei de bàsquet
Palma17/03/02 0:00
Jornada de dol al món olímpic espanyol. El president del COE des de 1998, Alfredo Goyeneche, va morir ahir en accident de trànsit als voltants de Miranda de Ebro (Burgos), quan es dirigia a Vitòria per assistir a les semifinals de la Copa del Rei de bàsquet. El seu cadàver fou traslladat el vespre a Madrid, on avui s'instal·larà una capella ardent al tanatori de La Paz, a Tres Cantos. L'accident mortal es va produir a les 14.00 hores a l'A-1, a l'alçada de Pancorbo (Burgos), i la forta pluja en pogué ser la causa, segons fonts de la Guàrdia Civil.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.