TW
0

Retornant a temps que mai no haurien de ser oblidats, la Junta Directiva actual de l'At. Balears, ha programat diversos actes de genuïna marca blanc-i-blava. Actes que tindran lloc al llarg d'avui diumenge tal com a continuació anam a relatar. Devers de les dotze, tots els assistents (directius, plantilla de jugadors de Tercera Divisió i familiars) es donaren cita a l'església del santuari de Cura, a on dedicaran una ofrena floral a la Mare de Déu, copatrona de l'Illa. Després de la missa, tots els assistents seran obsequiats en la degustació d'un paella campestre, diuen que molt apetitosa, ja que serà condimentada amb atenció, pel «tot-terreny». Fernando Miró, expert en aquestes celebracions.

Descartats
Des que es va responsabilitzar de la plantilla de Tercera Divisió, el tècnic Benigno Sánchez va tenir sota les seves ordres bona quantitat de jugadors. Alguns d'ells, il·lusionats per integrar-se a la plantilla titular. Tan replena era la quantitat, que no va tenir més remei que comunicar els descartats, que afectaven alguns efectius, atès de que segons manifestacions del tècnic, solament tenia previst comptar amb una plantilla de 20 jugadors. Fins ara, acudien diàriament a les sessions de preparació: Marcos, Rafa, Miranda I i II, Isern, Juanito, Paco Pérez, Paco Esteve, Rubén, Martorell, Tony Pérez, Santi Domínguez, Soto, Lauren, Padillo, Dany Salas, Rojals, Llisto, Zamorano, Samper, Javi Perez, Chano, Miró, Loren, Manolo i Garrido. D'aquesta llista ja n'hi ha 3 de sacrificats. Coneixem els noms, malgrat tal circumstància preferim que sigui la part tècnica qui ens comuniqui el que ja té caire oficial. Tres baixes, que afecten tres jugadors, que no es mereixen el menyspreu que se li acaba de fer, tot per afavorir o quedar bé amb algun integrant de l'actual directiva.

Torneig Es Meló
Avui diumenge, tindrà lloc en les instal·lacions futbolístiques des Molí villafranquer, els partits corresponents a la decisió oficial del actual Torneig. A partir de les sis de l'horabaixa, partit pel tercer i quart lloc que arbitrarà el col·legiat Fornés Bover. A continuació, la gran final, que serà dirigida per Peña Molina.

Na Capellera
Futbol d'aquests que poc es prodiga actualment, el qui tendrà per escenari avui vespre, a partir de les vuit a les instal·lacions de Na Capellera, entre el Manacor i el Mallorca B. Partit que serà arbitrat per la col·legiada Carol Domenech Ceballos. Minut abans d'iniciar-se el partit, es procedirà a la presentació oficial dels efectius que formaran la plantilla de Tercera Divisió. Un nou projecte del tàndem Pedro Sureda i Jaume Mut, que corre el rumor que aspirarà a tot a l'imminent campionat.

Alta en el Felanitx?
Ens han assegurat que un dels descartats sacrificats per Benigno Sanchez a la plantilla de l'Estadi Balear podria ser rebut amb els braços ben estesos a la plantilla del Felanitx.