TW
0

El cicle de José Antonio Artigas en el Bàsquet Inca ja s'ha esgotat, i el que era un secret a veus, és a dir, la seva sortida del club, ahir es va fer oficial. El fins ara Director General del Bàsquet Inca ha arribat a un acord amb la cúpula rectora de l'entitat per abandonar la nau en finalitzar la temporada, un pic confirmada l'eliminació de l'equip dels play-off d'ascens a la lliga ACB davant del Granada.

Les relacions entre els pesos pesats del Bàsquet Inca, amb Joan Rubert al capdavant, amb Artigas s'han anat deteriorant progressivament fins arribar al trencament definitiu, produït amb la temporada a mitges. La sortida del dirigent aragonès és un secret que ningú no gosava fer oficial, però que oficiosament és més que conegut. Per si hi havia algun dubte, la seva estreta relació amb Abós acabà de cavar la seva tomba.

Durant el dia d'ahir, diverses informacions apuntaven al fet que ja s'havia fet oficial la sortida d'Artigas, però finalment no es confirmà la notícia, i el mateix Artigas va haver de sortir al pas per indicar que no marxa ara, sinó que ho farà el 31 de maig, com ja estava previst: «Fins el 31 de maig jo continuaré servint al Bàsquet Inca. És cert que hem decidit no perllongar la relació més enllà, no renovar, però no he dimitit i compliré el meu contracte».