Àrbitres 3a Divisió
De moment no es té previst cap avançament a la jornada corresponent al pròxim diumenge. Tot just dos dels corresponents partits es jugaran en sessió matinal: Gènova-Vilafranca (Moreno Campos) i Campos-At.Balears (Julio Bastida). Sp.Maonès-Arenal (Adrover Mulet), P.Calvià-Constància (Ribot Riera), Felanitx-Ferrioler (Garza Maisanava), Manacor-UE Poblera (Bauzà Martorell), Sta.Eulàlia-Eivissa (Nadal Riera), Binissalem-Cardassar (Pérez Granados), Pollença-Sta.Ponça (Puigserver Trobat) i Ciutadella-Alaior (pendent de designació).
Àrbitres nacionals
El partit Ontinyent-Barcelona serà dirigit per Soberats Mas. El Premià-Alzira el xiularà Joan Albiol González. L'Hèrcules-Castelló serà per a Rodado Rodríguez, mentres que Guerrero Maria es responsabilitzarà del partit Sabadell-Tarragona. Pel que fa a la Lliga d'Honor Juvenil, Juan Armenta Fernández dirigirà el Platges-Castelló.
Comissió Clubs 3a Divisió
Ahir vespre, al voltant de les vuit, es va celebrar en el local de la Federació Balear de Futbol una reunió convocada pel president Toni Borrás, dirigida a tots els clubs de Tercera Divisió, amb el següent ordre del dia: lectura i aprovació de l'acta del dia 11/3/00; estudi econòmic dels costs actuals per desplaçaments dels viatges inter-illes; gestions per a l'adquisició dels equipaments dels equips de Tercera i dependents; precs i preguntes.
Bramuls prehistòrics
No són berbes i menys ganes de fer riure ningú. El que sí és ben cert és que assustava el passat diumenge, al voltant de les vuit del vespre, circular pel tros de carretera que envolta les instal·lacions futbolístiques del S'Horta. Uns bramuls llastimosos de la popular «Lleona» a causa de la ferida ben profunda que li acabaven de propinar. La veritat és que assustaven el més valent i pintat. Tot per culpa del ridícul que acabaven de protagonitzar els efectius de l'equip de la localitat, obligats com estaven a deixar-se fins a la fel si feia falta, amb la finalitat d'aconseguir els tres punts d'un partit que pot costar no només perdre la categoria, sinó fins i tot la problable dissolució com a tal. I això, vulguin o no vulguin no pot servir de capritx per a quatre endeuats, mereixedors que els desterrin del terme municipal. Amb els colors d'una històrica entitat no es juga de la forma que tots ells, per fer la punyeta a l'entrenador i la directiva inclosa, deixaren de manifest davant el Soledat. La veritat és que ens agradaria presenciar el «sermó» que en Rafel segurament els dedicarà amb motiu del primer entrenament setmanal.
Bones relacions
Les que afortunadament existeixen entre els dos clubs semiveïns, Ferrioler i Atlètic Balears. En ocasió de disputar-se el partit Sporting Maonès-Atlètic Balears, al camp de Son Ferriol tot varen ser detalls entre els directius del Ferrioler i els de l'Estadi Balear, mostra evident de les bones relacions existents entre ambdós clubs.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.