Futbol insular
President eufòric
Molt vàrem agrair la visita personal a la nostra redacció del president del Santa Ponça, i millor amic, Felip Domínguez. Eufòric al cent per cent, recent encara la victòria aconseguida davant l'At. Balears, com igualment el posterior triomf, tan positiu, aconseguit al camp de l'Arenal. Circumstàncies que han situat l'equip, que tan entusiàsticament presideix, en classificació òptima després d'haver-se disputat sis jornades. I demà, dissabte, l'imbatut líder, Constància, a partir de les cinc, sobre la gespa artificial del municipal.
"Continuarà la ratxa, Felip?
"«L'únic que et puc garantir és que en l'actual campionat el futbol no és matemàtica pura, vist que un dels equips amb menys pressupost de tot el grup està situat en zona meravellosa de la classificació. I fins i tot m'atravesc a manifestar que si el nostre tècnic, Tolo Vich, haguès mantingut ben «rodada» la plantilla, el dia que es va aixecar el telò oficial, encara aníriem més ben clasificats. I et repetesc que formam una plantilla modesta al mil per mil, però conformada per uns valerosos jugadors que res tenen a envejar de la resta de competidors».
"Front a l'At. Balears, el teu vicepresident, Jaume Mayol,manifestà que amb un empat es donava per satisfet. Penses tu igual, a pesar de tractar-se ara del Constància?
"«De cap manera. Seran tres punts que hauran de suar,si les coses no roden com volem, al llarg dels noranta minuts. I,a més, la nostra preparació física serà la clau a l'hora de sentenciar el veredicte de tan important partit. Paraula de president».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.