TW
0

Nicolau Brondo Penúltim cap de setmana sense futbol oficial, a l'espera de l'aixecada del teló que es produirà el proper diumenge dia 29. Molts són els clubs que aprofitaran el que resta de pretemporada per «rodar-se» amb l'objectiu d'arribar tan satisfactòriament com sigui possible a l'inici dels campionats respectius. Un d'ells, l'Atlètic Balears, continuant fidel a la cita, organitza el seu tradicional Memorial Jaume Brondo, que correspondrà a la XXXII edició, en què la majoria de les vegades el trofeu que al final s'entrega al guanyador acostuma a cercar-se un lloc en les vitrines plenes del club blanc-i-blau. Un adversari adequat per maniobrar en la recerca de les alineacions idònies, tant per Miquel Crespí com igualment per Tolo Vich, tècnics respectius d'ambdós rivals, Atlètic Balears i Santa Ponça. Equip, aquest darrer, flamant ascendit en la categoria, que segons diuen els entesos, i que no és d'esperar que desmereixi respecte de la resta de participants en la Tercera Divisió. El patrocini serà a càrrec per primera vegada de la firma Gómez-Andersen, que amb la seva col·laboració ha volgut deixar la forta estima cap als colors blanc-i-blaus. Partit que s'iniciarà a les sis en punt d'avui horabaixa.

Es Molí Instal·lacions esportives del Vilafranca, conegudes popularment com es Molí, avui horabaixa a les set es disputarà la 29a edició del Torneig des Meló. Una competició de les més competitives de la nostra Illa quant a futbol amateur, com ho demostra els noms dels clubs que han quedat registrats en el llibre d'or del club meloner des de l'instant de la seva inauguració. En aquesta ocasió, els rivals convertiran els noranta minuts de joc en una lluita aferrissada basada en la rivalitat sempre existent entre el Vilafranca i el Manacor.

Copa President Partit de tornada de la primera eliminatòria corresponent a la Copa Reial Federació de Futbol que UE Poblera i Contància disputaran avui horabaixa sobre el rectangle de joc del Poliesportiu, sota la direcció arbitral del col·legiat Moreno Martínez. És molt difícil intentar vaticinar a aquestes altures de temporada qualsevol pronòstic que a la lleugera es pugui realitzar. És veritat que en el partit d'anada la superioritat manifesta del quadre de Nico López deixà mig sentenciada l'eliminatòria. Pot passar avui horabaixa que la sort vulgui afavorir a l'amfitrió blaugrana, i si bé la diferència pel que fa a gols encaixats en el marcador és bastant inflada, no per això hem de restar esperances als homes de Martín Munar per intentar, com a mínim, protagonitzar la proesa. Repetim que el partit s'iniciarà a les set en punt d'avui horabaixa.

Amistosos Montuïri-Campos (19 hores), ses Salines-s'Horta (19 hores), Arenal-Platges de Calvià (19.30 hores), Murer-Cardassar (19 hores), Consell-Llosetí (18.30) i Montaura-Xilvar (19.30 hores). Tots ells avui diumenge.