Juan Ramón dirigirà el Mallorca B

La temporada passada obtingué el campionat amb el Melilla

TW
0

Juan Ramón López ja és de manera oficial el nou entrenador del filial del Reial Mallorca. Juan Ramon, que la temporada passada aconseguí el títol de campió amb el Melilla, ha firmat contracte amb el Mallorca B per una sola temporada. Juan Ramon és un entrenador jove i amb projecció, que enguany ha completat una gran temporada al capdavant del Melilla, malgrat, finalment, a la fase d'ascens a Segona Divisió A, les coses no han rodat bé. Juan Ramon ja sap que la intenció del club en aquesta nova etapa del filial no és aconseguir, almanco de manera immediata, el retorn a Segona Divisió A, sinó treballar amb futbolistes molt joves i de la terra.

Així mateix, el Mallorca confirmà ahir els traspassos de Sastre, Rondo i Maldonado asl Cadis, Getafe i Lleida respectivament. En els tres casos, el Mallorca ha inclòs una opció de recompra per poder recuperar els futbolistes a la conclusió de la propera temporada si ho consideràs oportú.

El Reial Mallorca ja té sobre la seva taula l'oferta del San Lorenzo d'Almagro pel davanter Ariel «Chupa» López. En un primer moment, semblava que River Plate podria estar interessat en el fitxatge del davanter, malgrat és el San Lorenzo d'Almagro qui ha formalitzat una oferta concreta pels serveis de López. El Mallorca, en tot cas, està obert a desfer-se dels serveis del davanter, sempre que l'oferta sigui interessant. I és que Mario Gómez coneix bé Ariel López i el té catalogat com un jugador força interessant.