Corosis, excepcional, guanya el Premi Bartomeu Estelrich

D. Oliver, amb Bucéfalo, s'adjudicà el Premi Aprenents

TW
0

Corosis sembla ja quasi insuperable, després que ahir s'adjudicàs amb gran autoritat el Premi Bartomeu Estelrich. El cavall, propietat de la Penya Corosis, superà amb claredat tots els seus oponents i aconseguí un avantatge d'un segon sobre Fish Run.

Cal destacar també que en el Premi Aprenents, D. Oliver aconseguí la victòria amb Bucéfalo (1.26.2). Arc des Pont (J.A. Seguí) es va fer amb la segona posició (1.27.5), superant Agustina (P. Sebastià).

En el Premi Poltres, l'exemplar d'Antonio Solivellas Dance Kid SV no tingué dificultats per sumar el primer triomf.
La setena correguda, prova a la qual es feia el quartet, va ser guanyada per Conson RS, que superà Cannabis i Calitja de Marta. El fet que Classical Action no aconseguís col·locar-se va fer que el quartet quedàs desert, i s'acumulà un fons de 616.000 pessetes.