TW
0

L’aerolínia Ryanair segueix recordant als seus clients l'engegada de la nova política d'equipatges, com a part del programa ‘Sempre Millorant’. Aquesta nova política, que començarà el pròxim 15 de gener, inclou una rebaixa del preu de les maletes facturades, així com un increment de la grandària permesa. Segons informa la mateixa companyia, tot és «per animar més clients a facturar les seves maletes i reduir el nombre de passatgers amb dues maletes a les portes d'embarcament».

Per tant, Ryanair ha introduït canvis en la seva política d'equipatges per a tots els seus vols:

  • El pes de l'equipatge facturat permès ha augmentat de 15 kg a 20 kg per a totes les maletes.
  • La tarifa base per facturar una maleta de 20 kg s'ha reduït de 35€ a 25€.
    Només els clients amb ‘Embarcament Prioritari’ (inclòs en les tarifes Plus, Flexi Plus & FamilyPlus) podran pujar dos embalums a l'avió.
  • Tots els altres clients (sense Embarcament Prioritari) podran pujar només un paquet petit a l'avió, mentre que el paquet més voluminós haurà de baixar-se a la bodega de forma gratuïta.

‘L’embarcament Prioritari’ es pot adquirir per 5€ a l'hora de fer la reserva, o afegir-lo més tard per 6€ fins a dues hores (a Ryanair.com) i mitja hora (a l'aplicació de Ryanair) abans de l'hora prevista d'enlairament.