Els pressuposts del Govern espanyol tornen a castigar les Balears...
El Govern de Rajoy ha tornat a fer parts i quarts amb els pressuposts generals de l'Estat i les Illes Balears, es miri des del punt de vista que es miri,tornen a quedar marginades i acumulen un any més (i ja van dècades) de relació deficitària amb l'estat espanyol.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja vindria essent hora que totes i tots els habitants de les Illes obríssim els ulls per veure la realitat que l'Estat espanyol ens imposa. Vivim sotmesos als seus interessos i discriminen la nostra cultura. Ja n'hi ha prou! Cal seguir l'exemple de Catalunya i caminar juntes i junts cap a la sobirania.
Si castiga Balears, insulta als Països Catalans. Us castiga i a Nosaltres els Valencians ens roba més encara. Catalunya hauria de ser la senda vers la llibertat i cap a la democràcia europea. Tots tres i amb la mirada posada a l'Aragó seríem tot una potència que Europa li interessaria retenir. Quan Catalunya se'n vaja nosaltres ho pagarem molt car. Cal marxar, aquí no tenim res a fer mentre el càncer madrid no desaparega.
Com sempre... I a algú li ve de nou?