Barceló denuncia el greuge comparatiu amb altres territoris de l'Estat
El Govern, a través de Conselleria d'Hisenda i de Vicepresidència, ha demanat al Govern espanyol que torni a calcular l'assignació dels fons europeus per al període 2014-2020, després que hagin assignat a les Balears 11,2 milions d'euros quan la previsió era de 38,7 milions d'euros.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
-Es lo que he dit moltes vegades; els territoris de parla catalana estém discriminats ja que nos fan servir majoritariament com a vacas lleteras per donar de mamar a les altres autonomías am menys productiviat i esforç fiscal que noltros.- Triste conclusió, com més riqueza i PIB donem al Estat més nos carden.
o no ho enteneu:extremadura es españa,lo demas tierra conquistada.
Ben fet. Gràcies. Que almenys a Madrid vagin que no tots els mallorquins som massoquistes, que la majoria estan molt enfadats.