Comissions Obreres (CCOO) ha fet una primera valoració positiva del projecte de pressupostos presentat aquest divendres pel Govern. | Arxiu
Comissions Obreres (CCOO) ha fet una primera valoració positiva del projecte de pressupostos presentat aquest divendres pel Govern ja que considera que són «uns pressupostos expansius, que aposten per la inversió i la transformació del model econòmic i l'ocupació», si bé considera necessari «elevar les despeses a les àrees de Sanitat i Educació per sobre de la mitjana».
Així s'ha expressat el Secretari General de CCOO de Balears, José Luis García, després que el Consell de Govern aprovés aquest divendres un projecte de pressupostos de 4.668,24 milions d'euros, la qual cosa suposa un augment de més de 427 milions, un 10% respecte al projecte de 2016.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.