Els illencs són els ciutadans de l'Estat espanyol que més paguen pels serveis d'Internet i telèfon, de manera que, si la mitjana estatal és de 69 euros, a les Balears la factura ascendeix a 75 euros, segons es desprèn de l'estudi 'Radiografia del consum 2015', que analitza els hàbits de consum dels espanyols en l'últim any i que ha estat elaborat per Fintonic.
A les Balears pagam més per l'aigua, el gas, l'electricitat, Internet i telefonia
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
An es de més avall. ¿I tú perqué no fas lo mateix que ell i t'endurás aquest dobbers?
Això si, l'apotecari se'n du 5000€ al mes per no fer res, més els seus negocis privats.
Otro que quiere bonificaciones y desgravaciones. Y a vivir sobre la espalda de los que pagamos. Empieza a trabajar a ver si bajamos las facturas. Pero vuelvo a lo mismo ¿Qué has hecho tú para revertir la situación?. Res. Insultar.
Si els pancastellanistes masoquistes passen gust pagant més, no hi ha cap motiu per abaratir-los a ells els preus, però el que no estam d´acord, hauríem de tenir alguna bonificació o bé una desgravació fiscal. No és just que a més de mantenir gran part d´Espanya, haguem de pagar molt més pels serveis que els mantenguts.
Anda por estos pagos un mamarracho que para defender presuntamente sus ideas, se limita a insultar a todo aquel que no piense igual. Típico cipayo catalanista que llama fachas y botifler tanto si viene a cuento, como sino. ¿Y tú qué haces para defender lo nostro y que las materias primas que usamos (que vienen de fuera, no lo olvides), sean más asequibles a nuestros bolsillos?. Res de res. Decir chorradas cargadas de odio y nada más. Propio de la casa.
és de jutjat de guàrdia.
Així ens agraeix espanya la nostra submissió incondicional a ella.
I encara hauríem de pagar més doblers: Per no estimar les nostres Illes, per sentir-nos inferiors als castellans-monolingües, per botiflers i per fatxes. Fort i a pagar, beneits! I els que no ho som també a pagar, per no saber defensar lo nostro ni les nostres idees.