TW
0

El número d'afiliats a la Seguretat Social a Balears ha pujat el febrer un 1,52%, el que suposa 5.232 afiliacions més que el gener, fins a situar el total d'ocupats en 349.003, segons les dades difoses avui pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Amb aquestes dades, Balears es converteix en la comunitat que més afiliats va sumar el febrer respecte a gener, seguida per Extremadura (642) i Múrcia (239).

Respecte a febrer de 2011, la Seguretat Social va perdre 14.769 afiliats, la qual cosa significa un 4,06% menys.

A nivell nacional, el nombre d'afiliats va baixar el passat mes per setè mes consecutiu i va registrar una caiguda de 49.710 adscrits respecte a gener, fins a situar el total d'ocupats en 16.897.112.

En relació amb febrer de 2011, la Seguretat Social va perdre 449.983 afiliats.

El secretari d'Estat de la Seguretat Social, Tomás Burgos, ha destacat que aquestes dades de febrer demostren que les dificultats per recuperar la senda del creixement a l'ocupació no s'han acabat.