El Banc d'Espanya intervé el Banco de Valencia amb 1.000 milions
D'altra banda, la Comissió del Mercat de Valors ha acordat suspendre cautelarment, amb efectes immediats, la negociació bursària de l'entitat
Madrid21/11/11 0:00
El Banc d'Espanya ha intervingut al Banco de Valencia i li ha injectat 1.000 milions d'euros de diners públics, ha informat l'organisme regulador. El Banc d'Espanya ha substituït els administradors de l'entitat a petició del seu consell i l'administrarà per estabilitzar-lo i recapitalitzar-lo a fi d'afrontar la seva posterior alienació.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'empresa privada té problemes -aneu a saber els motius- i els doblers públics la salven. Així no sortirem mai de la crisi!